tisdag 10 november 2009

TisdagsTema

Veckans tema: Självporträtt.

En underbar höstdag nere i Falsterbo. Varmt, soligt och med fantastiska vindar för att titta på rovfåglar. Här har jag lämnat spiralen och min tubkikare för att dra mig ner mot havet ... men har fått syn på en havsörn och den vill man ju spana lite på!

Min hund Lisa längtar bara efter att få kasta sig i böljorna!
Tillägg: Ber om ursäkt för att det inte är ett självporträtt. Måste haft hjärnsläpp i morse! Var fokuserad på att finna en bild av mig!

Titta gärna på fler självporträtt här!

7 kommentarer:

Lasseivåmma sa...

Bra bild, och vilken fin hund

Karoleen sa...

fin bild, och kul tema.

Marie Höglund sa...

Fin levande bild och din vovve är såååå fin. Kanske du kan ana att jag vill ha, men maken säger nej, nej :-(.

Anni sa...

Ehum, hur tog du den bilden, rent tekniskt? Kameran på stativ och hunden arrangerad att sno runt precis när självutlösaren slog till, eller?

Snygg bild, oavsett!

Emma sa...

Talande självporträtt, mycket bra. Roligt med vovven med på bilden också

LottaM ..ღ sa...

Snyggt foto och självporträtt, jodå hunden är inkluderad.

Tack för kommentaren hos mig.
Ha de gott!

Farmor sa...

Då var vi två med hjärnsläpp i dag någon tog din bild men det var ju du på bilden jag hade inte tagit bilden själv och det var inte jag på fotot.
Vi lyckas säkert bättre nästa tisdag.
Ta det lugnt till dess.
Anne