onsdag 30 september 2009

Fåtal inlägg

Nu har jag avslutat min svampkurs och skall därmed vara kompetent att undvika att göra en stuvning på någon spindelskivling. Det är Arne Gustavsson på Göingebygdens Biologiska Förening som varit min läromästare. En riktig eldsjäl som med stora kliv sprungit genom de olika biotoperna med raketfart ... så det gällde att haka på.

Det har varit lite tunnt med inlägg men snart hoppas jag att få mer tid till bloggandet. Först skall jag gå en hög med mer och mindre trevliga obligatoriska utbildningar. Därefter skall jag massvaccinera UMAS personal och patienter (troligtvis vecka 42). Har ännu inte bestämt mig om jag själv skall ta något vaccin. Tror nämligen jag redan haft "nasseförkylningen".

Sedan hoppas jag kunna ge er en liten stunds daglig morgonläsning här.

Inga kommentarer: