fredag 4 september 2009

Back in Space

Nu är jag tillbaka! Det har varit en ganska tuff sommar för min del och därför har bloggandet legat nere. Nytt jobb som tagit musten ur mig. På min fritid har jag målat om huset och det har varit rena straffarbetet. Tvätta, slipa, spackla, maskera och ... mååååååla!!! Men nu är det gröna huset ett rött hus!

Lite söta smultron har denna sommar trots allt bjudit på. Jag har fått veta att det kommer en liten baby till oss i oktober, många kära återseenden av mina gamla kolleger i Malmö, U2-konsert på Ullevi och slutligen en resa till ett sagolikt vackert Island.


Island 2009

2 kommentarer:

Med färg och ljus genom vardagen sa...

Härligt att du är tillbaka; och härligt att bli mormor..
Hälsningar / ela

åsa sa...

Skönt att du är tillbaka tillbaka igen! Har saknat dina inlägg!
kram systerdottern