tisdag 5 maj 2009

TisdagsTema

Veckans tema är: flytta. Jag publicerar en bild från Harlem i New York. Där kom två killar med stora kundvagnar. Vet inte riktigt vad de innehöll ... men något flyttade de! De var ganska hotfulla så det var inte riktigt läge att titta efter! Fick fotografera i smyg annars hade jag nog råkat illa ut. Hade kameran hängande runt halsen och knäppte bara av utan att rikta in motivet. Vissa kvarter i Harlem var ganska obehagliga att vistas i!.



Här kan du se de andras bidrag

7 kommentarer:

Bobo sa...

Snygg bild på temat =)
Man ser hur bestämda steg de tar, så jag skulle inte heller vågat vara nyfiken.

Ha de gott/ Bobo

m sa...

Fin flyttbild. Du skulle kanske ändå frågat om du kunde hjälpa till :)

Sirpa sa...

Men du vågade ta fram kameran och ta ett kort i alla fall!

christina sa...

okej, nej jag förstår att det inte var läge, de ser lite skumma ut!

Eva-Marie sa...

Det måste ha varit spännande att besöka Harlem. Fin bild. KRAM

Marie Höglund sa...

Spännande at ha varit där. Att du fick ha kameran ifred ;-)

Vita Stunder sa...

Snygg bild på detta tema!
Jag beundrar ditt mod att du vågade ta upp kameran trots situationen.

Både spännande och skrämmande att besöka Harlem förstår jag?

Din bild väcker tankar - det gillar jag!
Ha en fin kväll!
Anna