måndag 18 maj 2009

Balkong

Sears Tower kommer att erbjuda besökarna en glasbalkong bestående av en cirka 4,5 cm tjock glasskiva. Där kan man gå ut och titta ner på gatorna ca 400 meter längre ner. Behöver jag ens kommentera det?! ALDRIG i livet!!!! Vem av er skulle gå ut där?


These new glass enclosures that extend 4.3 feet beyond the side of the building. Beneath peoples’ feet lies the sprawling Illinois city - 103 stories, or 1,353 feet, below. Just an inch-and-a-half of glass separates the visitor from the street underneath. The attraction is due to open in June.

6 kommentarer:

åsa gillar rosa sa...

Jag hade lätt gått ut!
Vad skoj för dig att du ska bli mormor, grattis!
kram

anti sa...

Inte jag inte,där går gränsen för det som känns säkert.

Camilla Ekström sa...

Fyyy FAN säger jag bara!

Ulrica sa...

Aldrig, njet, nopp, inte en chans, no way....

gumman sa...

INTE du i alla fall haha. Kram

Pia sa...

Njaaaääää..tror faktiskt inte det!! Trots att jag inte är speciellt höjdrädd men tvekar inför tanken på att hållfasthetsläran kanske inte visar sig hålla i just detta fallet!!! Hahahhahahahaaaa........