torsdag 23 april 2009

Syster Eva

Jag har stulit dessa frågor från min dotters blogg!

Vad gjorde du kl 8 i morse: låg i min säng
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: satt vid min dator och läste om rhinovirus
Det sista du sa högt: "ha en bra dag och kör försiktigt"
Vad var det senaste du köpte: en fogsvans
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig just nu: soligt men kalla vindar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja
Sover du tungt: nej tyvärr
Drömmer du mycket: nej
Mardrömmar: nej
Vilket ämne är roligast i skolan: biologi och kemi så klart
Trivs du med ditt jobb: att vara sjuksköterska ... ja

Favoritklädsel: jeans
Favoritlåt just nu: har en renässans av U2 eftersom jag snart skall på konsert :-)
Vad ser du om du tittar åt höger/vänster: min trädgård/skinnstol
Vad gör dig glad just nu: våren
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: bra men orolig för Lisa
Klädsel just nu: joggingbyxor och t-shirt
Musik just nu: skval från radion
Sommarplaner 2009: jobba (byter jobb - börjar på UMAS 1 juni)
Hur många kuddar sover du med: 2 stycken
Spelar du nåt instrument: akustisk gitarr
Morgon- eller nattmänniska: båda fast mest morgon
Vilka är viktigast för dig? många men ffa min familj
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ja mycket
Snarkar du: ingen som har klagat
Stjärntecken: oxe
Äckligaste insekten: utan tvekan fästingen
Vad vill du jobba som? sjuksköterska ... alltså är jag nöjd
Stökigt eller städat? städat
Vad gör du om du får hicka? inget speciellt
Vad längtar du mest efter just nu? träffa Camilla & Jonas på lördag
Hur svarar du i hemtelefonen? Eva
Hur svarar du i mobiltelefonen? Eva
Antal timmar sömn inatt? sammanlagt kanske sex, vaknar x flera tyvärr
Sov du ensam? nej
Vem sov hos dig senast? sambon och min hund Lisa
Vad ser du fram emot? en speciell händelse i oktober och en resa vi planerar göra i december
Vad vill du ha just nu? mer kaffe
Vem längtar du mest efter? just nu kom jag att tänka på min storasyster ... länge sedan vi träffades
Vilken buss åker du oftast? lokalbuss 2 i Malmö som tar mig till min far
Vilken årstid är det nu? vår
Anser du dig själv snygg? nej, men jag är nöjd
Har du varit kär? ja
Är du kär nu? ja

1 kommentar:

SYRRAN sa...

SAKNAR dig jättemycket.
Vi måste träffas snart.
Kram Syrran