måndag 16 mars 2009

Ondskan personifierad

Idag börjar rättegången mot Josef Fritzel. Han drogade sin dotter med eter innan han släpade ner henne i källaren. Där skulle hon tvingas stanna i 24 år som hans sexslav. Ni har säkert alla läst om detta hemska kriminalfall ... det vänder sig i magen på mig då jag tar del av alla de hemskheter denna kvinna och barn utsatts för!

Fritzel har friskförklarats av rättspsykiatrin vilket gör det hela ännu mer skrämmande! Han är enligt mig ondskan personifierad och jag hoppas han får ett låååååångt straff!!!!

2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Visst är det lite märkligt: att man kan friskförklaras när man gör något som är så oerhört sjukt.
Men han lär inte komma ut i frihet på många, många år. Han heller.

Ystrasystra sa...

Nä mura in fanskapet i sin egen fängelsehåla!

Usch....SA jag verkligen det där...