torsdag 12 februari 2009

Vad har du i mappen?

Nu har jag blivit utmanad igen ... denna gång av YstraSystra. Min uppgift är att publicera den sjätte bilden ur den sjätte bildmappen på datorn och skriva något om bilden.


Bilden är tagen en sommarkväll då jag var på en konsert på yttre borggården på Hovadala slott. Som ni säkert ser var det Nisse Hellberg som uppträdde. Det var en alldeles magisk kväll med ljuvligt väder ... så där precis lagom varmt och soligt. Jag och min sambo hade naturligtvis en picnickorg med. Den var fullastad med mousserande vin, räkbaguetter och lite annat smått o gott.

Ingen speciellt spännande historia jag bjuder på men de skulle ju vara 6:e bilden ur 6:e mappen. Var så goda!

2 kommentarer:

Mita sa...

Picknickkorgen den lät god. resten kunde jag varit utan. Ha det bra

Jah Hollis sa...

Nisse Hellberg har hängt med ett tag nu. Han tycks ha skaffat en trogen publik, och det är han sannerligen värd. Han har inte sålt sig på något vis tycker jag.