torsdag 12 februari 2009

Ulrica gav mig en liknande uppgift nämligen att publicera fjärde bilden ur fjärde bildmappen. Det är klart att jag ställer upp!


Inte helt överraskande finns det en bild på min hund Lisa i just den mappen. Det är inte heller överraskande att hon badar eftersom det är hennes favoritsysselsättning. Detta fotot är taget en sommarkväll på ett inofficiellt hundbad i Malmö som kallas för Lagunen. Här är inte så många hundar och framför allt inga stridslystna terriers (Pit Bull) så jag kan varmt rekommendera det!

Nu skickar jag stafettpinnen vidare till alla som är listade som "bloggintresserade" här hos mig (YstraSystra och Ulrica är undantagna) och som känner för att anta utmaningen. Det är absolut inget krav!

3 kommentarer:

Mita sa...

Tack för utmaningen, ska se vad jag hittar

åsa gillar rosa sa...

Jag ska ta mig an fjärde mappen, fjärde bilden en dag i helgen...

Ulrica sa...

Hihihi, hon ser nästan lite skyldig ut: "Ja, jag vet att jag inte får bada precis innan jag ska hoppa in i bilden... men det var så skönt."

Jättefin bild.