måndag 26 januari 2009

Tre i veckan v 5

Det gäller att besvara tre frågor per vecka. Frågorna rör allt mellan himmel och jord. Varje måndag presenteras frågorna här.

Kom ihåg!
  1. De säger att elefanter aldrig glömmer. Skulle du du säga att du har ett minne som en elefant eller en mygga?
  2. Vad för något har du otroligt lätta att komma ihåg?
  3. Vad för något har du alltid stora svårigheter att komma ihåg?

Mina svar:

  1. Jag har minne som en hybrid mellan en elefant och en mygga. Vissa saker glömmer jag aldrig!
  2. Framför allt oförätter.
  3. Sedan jag passerat de 50 så ... bok- och filmtitlar, namn på personer och siffror.

6 kommentarer:

Marianne sa...

Hej, hej
Är här och tittar på dina svar.
Ha en fortsatt bra dag.

Mita sa...

Nu är jag också med.

Mita sa...

Vad har hänt på jobb.

Marie sa...

Inne och läser dina svar! Ha en fin kväll. Mvh Marie

Ingrid sa...

Hejsan, kul att läsa dina svar. Och varmt tack för din kommentar hos mig.

/Ingrid

Annette sa...

Jag håller med dig, det är svårt ibland att glömma de som illa gjort, usch ja. Fast man bör ju glömma och förlåta. Okej, förlåta är en sak, men glömma, nej inte alltid det går.
Må så gott.