torsdag 15 januari 2009

Tre i veckan v 3

Ny utmaning för mig och det är rör inte fotografering. Nej det gäller att besvara tre frågor per vecka. Frågorna rör allt mellan himmel och jord. Varje måndag presenteras frågorna här. Då kan vi börja! Första temat är:

Sötsaker
1. Vad är ditt favoritgodis?
2. "Sockerfritt" eller riktigt socker?
3. Om du fyller en påse med lösviktsgodis, vad lägger du i den?

Mina svar:
1. Marsipanbröd
2. Tveklöst ... riktigt socker
3. Punchpralliner, sockerbitar fudge, vingummi, mintstänger, dumlekolor, engelsk konfekt mm.

6 kommentarer:

anti sa...

Ja du Eva måhända jag har en förkrympt hjärna,men jag kan inte för mitt liv förstå denna negativa,destruktiva,karaktärslösa problematik som blåses upp som ett mindre krig .Detta krig kan ju bara gå emot dig själv.Och sedan ovanpå allt hålla på dylika saker somm detta ,det kan ju bara gå på ett håll.Rätta mig om jag har fel men det tror jag inte.Lycka till med kriget.

Namn: Eva sa...

Vad talar du om Anti?
Förstår inget av din kommentar men min hjärna kanske är förkrympt?!

Maria sa...

Vad roligt att du vill vara med :)
Bra smak på godis har du, jag smakar gärna.

mvh Maria

PS. Jag blev ganska snopen när jag läste antis kommentar då jag precis har läst några av dina tidigare inlägg och jag kan inte förstå vad hon menar, men min gärna kanske är förkrymp?!

anti sa...

Okay,okay har jag missuppfattat något??Sorry.Men era hjärnor får ni stå för,jag står för min.NO more komments ,what so ever.

Counseler Pia sa...

åhh vad sugen jag blir på godis!! Det är ganska härligt att vara beroende ibland!! Om jag kunde hålla mig till ibland!

Mita sa...

Stackars mej som är en "gottegris" får inget godis på hela dagen. Ha det "gotti gott gott".