torsdag 29 januari 2009

I Love Myself

Jag har fått en utmaning av Åsa Gillar Rosa. Jag tackar och antar naturligtvis denna utmaning även om det är med lite blandade känslor. Det hela går ut på att man skall lista tre saker på sin kropp som man är ovanligt nöjd med. Hrm ... inte speciellt lätt då man passerat 50-strecket!!!

Så här går utmaningen till:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Här kommer mina kroppsdelar:
1. Hjärnan - har bra inlärningsförmåga
2. Tänderna - har sällan hål
3. Händerna - har långa fingrar

Jag utmanar följade personer:
Tinna - för att hon också är sjuksköterska och 50-talist
YstraSystra - för att hon också är sjuksköterska
Jah Hollis - för att han verkar cool och för att få ett manligt perspektiv

2 kommentarer:

Jules sa...

Jag tycker om dina svar :)
Hoppas Jah antar utmaningen - för det vore roligt med manligt perspektiv som du säger.
Kikar in senare.
Ha en fin dag Eva :)

åsa gillar rosa sa...

Vadå,svårt när man passerat 50...52 är väl ingen ålder? Bra svar, jag funderade lite kring hjärnan också! Jag måste nog ta mig en kik hos J. Hollis...
kram