onsdag 28 januari 2009

Avskaffa en irriterande ovana

Veckans ovana: Claes Hellgren som expertkommentator.

Claes meritlista är lång både som spelare, där han utsågs till världens bäste målvakt 1984-85, och som headcoach för USA: s OS-lag och som förbundskapten för damlandslaget i handboll 1998. Det är inget att diskutera han är meriterad och har massor av kunskap om handboll MEN är så förbaskat tråkig att lyssna på. Han upprepar oftast självklarheter och håller sig mil ifrån någon form av humor. Meningarna haglar långt efter att nästa spelsituation tagit vid. Bla bla bla bla ... entonigt och sävligt.

Jag försöker sätta ett Claes-filter i mina öron för att endast höra Robert Perlskog, men det funkar inte riktigt. Robert lyssnar jag gärna på ... han är helt ok!


Avskaffa denna irriterande ovana

4 kommentarer:

Mita sa...

Han är så tråkig som någon kan vara, ha en bra dag

åsa gillar rosa sa...

Ha, ha. Jag tycker man kan avskaffa Glenn Hysén innan. Jag hör aldrig vad han mumlar........

Det finns en utmaning till dig på min sida...

anti sa...

Håller fullständigt med dig,han är det sämsta som finns att "lyssna på".

Camilla Ekström sa...

ähh vad du gnäller... Han är ju grym i kombination med Robban,,, det roligaste är när de blir irriterade på varandra...Bästa handbollskommentatorerna ever!