lördag 27 december 2008

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Ane! TACK, jag är både stolt och glad!
Motivering:
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Jag nominerar och vill därmed peppa följande nybörjare i bloggvärlden: Kennas blogg, Fröken Mita, Gummans place, Minas tankar, Anti, och Kajsa-kimsblogg . Sist men inte minst vill jag också ge Tiptoe en award. Hon är inte nybörjare men behöver pushas att skriva oftare.
Det bidde bara sex!

4 kommentarer:

anti sa...

Ja det där får man väl trots allt tacka för.Har du varit ute och kollat min de senaste dagarna??

Anna Carin sa...

Grattis till utmärkelsen!
Anna Carin

åsa gillar rosa sa...

GRATTIS EVA! Jag tycker utmärkelserna haglar över dig. Vilken fin kalvbild... och jo det var en otrolig respons på fotoutmaningen :-)
Gott nytt!!!

Mita sa...

Grattis till dig samt tack för utmärkelsen, har fått låna en dator.