måndag 8 december 2008

Julkort

Det är snart dax att skicka julkorten till våra nära och kära. Jag tror de skall i postlådan senast den 16:e december om det är vanliga traditionella kort. Fast för alla som föredrar cybervärlden finns ju möjligheten att skicka julhälsningarna via e-mail istället. Därför vill jag tipsa om JibJab där ni kan göra egna trevliga och annorlunda kort.

En förutsättning för detta är att ni klarar att bjuda på er själv ... att ni vill förnedra er ... att ni vill skämma ut er osv!!! Gör ni det kan resultatet bli som mitt kort. Osminkad, med håret på ända och egenhändigt fotograferad bjuder jag upp till dans. Håll till godo! Det brukar vara väldigt uppskattat!!!

5 kommentarer:

Mita sa...

Denna länk ska jag ta mig en närmare titt på tack för tipset, vi ses snart.

Maria sa...

Tack för tipset,ska kika in på den länken sedan,kul!Roligt Julkort du gjort med dig själv,tack för att du bjuder på dig själv!=)

Tack för dina fina ord i min blogg,blev väldigt glad när jag läste dom!Ja jag hoppas att jag alltid hjälper någon som har liknande erfarenheter som mig!

Hoppas du får en fin Måndag!
Kram Maria

Kenth sa...

Ha Ha den dansen vill jag ha med den naturlig Eva på julfesten.

Kajsa sa...

Varför har du tagit bort min kommentar igår? Blev du ledsen vad jag skrev så får ursäkta mej!

Namn: Eva sa...

Ingen fara Karin ... blev inte alls ledsen utan tyckte det var kul!!!

Tog bort hela inlägget eftersom julkortet(videon) bara funkar fram till jul och sedan blir den obrukbar ... ser inte snyggt ut i bloggen! Lade bara dit ett foto istället!