torsdag 18 december 2008

Huka dig ... en sko!

Jag läste en artikel inne på BBC News. Den hade följande ingredienser: president G Bush, två skor och snabba reflexer. Kan ni gissa vad den handlade om?

Jo, det var så att G. Bush var ute på en avskedsresa i IRAK. Under en presskonferens, blev han plötsligt attackerad av en man. Denne skrek: “This is the farewell kiss, you dog” därefter kastade han skorna mot presidenten.


Säga vad man vill om president Bush ... men snabba reflexer har han!!! Här kan ni se hela dramat. Döm själv. Det har redan publicerats ett spel där du kan kasta skor på Bush. Test gärna här. Jag träffade 10 gånger. Slår du det?

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jag klarade 12!

åsa gillar rosa sa...

Jag fick bara nio träffar....

Syster yster sa...

Hahaha!! Var HITTAR du allT? Jag träffa bara 5 gånger...

Mita sa...

Har ej hunnit testa ännu. ska prova president G Bush.