fredag 19 december 2008

Fotosajten

Det verkar inte bli någon ƃɹäɟsƃɐpǝɹɟ därför provar jag en ny fotoutmaning, Fotosajten

Reglerna är likartade:

  • Fotot ska vara taget av dig själv
  • Fotot ska vara taget under aktuell månad
  • Ditt foto ska återspegla det valda temat
  • Man har hela den aktuella månaden på sig att ta sin bild men du fårnaturligtvis posta din länk innan om du vill det
  • Vi har valt månadstema just med tanke på att man ska kunna lägga nertid och omsorg på sin bild
  • Originella bidrag uppskattas :)
  • Du visar upp din bild genom att i aktuellt ämne posta en länk till sidan där din bild finns
  • Vi vill att du länkar till Fotosajten så att fler hittar hit.:)

Månadens tema är: värme

Min adventsstjärna sprider värme i mitt hus

3 kommentarer:

Molle sa...

Ja, det är mycket som sprider värme i huset. Jag håller med om att julstjärnorna gör det, därför har jag väldigt många hemma. :-)

Kul tips om ny sajt. Jag skall kolla in den och hänger förmodligen på även där.

Ha en bra jul!

marie roxbro sa...

Jättefin bild...trevlig helg

kattis sa...

Så vackert! Välkommen till Fotosajten!