måndag 1 december 2008

Award

Stort tack till Ela som gav en award till mig. Jag blev väldigt glad och stolt. Kul att någon läser min blogg och även tycker den är läsvärd. Motiveringen löd: till Syster Eva som skriver med fantastisk humor om en hel del irriterande ovanor och mycket annat.

Och jag lämnar gärna vidare en award enligt reglerna.

Reglerna är som följer:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag ger en award till:
Ane Lagerqvist för hennes blogg med fantastiska foto. En sann källa till inspiration.

Jah Hollis för hans annorlunda små och stora vardagsbetraktelser från Malmö.

Syster Yster för hennes humoristiska beskrivning av en sjuksysters vardag.

Åsa gillar rosa för att hon är min systerdotter och inspirerade mig att börja blogga.

Bengavoice för hans rappa tunga med betraktelser från Malmö.

Photo by storm för hennes blogg fylld med bra foto.

Ludmillas blogg för hennes mod att skriva om sin dotter som suiciderade.

10 kommentarer:

synne sa...

Grattis till din utmärkelse.
Har inte läst din blogg så mycket, men är inom en gång varje vecka.
Ha det gott.
Synne.

carina sa...

Hallå den 28 nov fick du en award av mig men jag har nog missat att skicka till dig, men bättre sent än aldriiiii som vi närkingar säger.
Din blogg är värd flera så njut.

Syster yster sa...

Gud vad glà jag blev! Tack för awarden...men du, Eva...jag är väl nördig som få...vad ÄR en award?? Det verkar som jag måste göra något för att förtjäna detta. Kan du förklara på ett VÄLDANS enkelt sätt VAD jag ska göra?
Ha det gött!

Namn: Eva sa...

Carina: tackar och niger!!!

Syster Yster: jag vet knappt själv men antar att en award är att någon utnämner din blogg som läsvärd. Det du skall göra är att utnämna och länka till 7 som du gillar (fast det behöver du inte om du inte känner för det).

Hälsningar Eva

Ane sa...

What an honour... måste använda engelska denna gången. Hoppas det går bra. Tusen tack... I´m so happy. Kramiz Ane

Ane sa...

Tack igen... http://bilderurlivet.rular.se/blogg/justbecause.html

Bengavoice sa...

Eva, jag blir stolt och förstummad av äran att få en sån här hyllning. Jag måste nog låta detta sjunka in lite innan jag på ett ansvarsfullt sätt kan föra vandringspriset vidare.
Men vad säger man... Tack!

Photos by Storm sa...

Tack så mycket, jättekul och tack. Jag ska läsa mer om reglerna när jag kommer från jobbet framåt kvällen. Ha en skön tisdag/Lis

åsa gillar rosa sa...

Jag säger bara GRATTIS till dig och TACK från mig. Får nog suga på den här karamellen innan jag ger den vidare...
kram åsa

Jah Hollis sa...

Tack så väldigt mycket! Det är alltid roligt att få uppskattning. Och som jag hoppas du märkt, är det inte enbart när det är fotoutmaningar som jag är inne och kollar din blogg.