tisdag 30 september 2008

Vad döljer sig i min garderob?

Jag har fått en utmaning , att skriva följande listor. Det tog väldigt lång tid och var jättesvårt. Tror inte jag reflekterar så mycket över sådana här saker!

5 saker som alltid finns i mitt kylskåp
1. Hundmat
2. Batterier
3. Ost
4. Marmelad
5. Grönsker

5 saker som alltid finns i min garderob:
1. Tröjor (pedantiskt vikta och sorterade i färg)
2. Jeans (massor även för små, någongång så ...)
3. Träningskläder
4. Lavendelpåse (så gammal att den inte luktar mera ... men den är fin)
5. Säkert något lik som gömmer sig

5 böcker som jag ofta läser om igen
1. Hälsans mysterium av Aaron Antonovsky
2. Nya svenska fågelboken av Lars Imby
Kan inte namnge fler (läser inte om) får bli genre .
3. Deckare gärna Karin Alvtegen
4. Självbiografier
5. Reseskildringar

Fotosajten jag rekommenderar idag är Panoramas.dk .
Jag har länkat till en svindlande utsikt över Paris uppe från Eiffeltornet. Surfa gärna runt och njut av dessa panoramabilder i 360 grader.

3 kommentarer:

Counseler Pia sa...

Vad kul med en lista från dig! undrar vems lik du har i garderoben???

Anonym sa...

Guter Beitrag, nur Absatz zwei muss ich widersprechen!

Anonym sa...

Peculiar article, just what I wanted to find.

Feel free to surf to my weblog; web sexy live