lördag 6 september 2008

Foto

Jag är intresserad av många saker ... och fotografering är ett av mina intressen. Det är lätt att fördriva många timmar framför datorn och jag har stor beundran för alla dessa skickliga proffsfotografer. Själv har jag lust att slänga mina kameror på gödselstacken efter att ha tittat på deras alster. Ja ja jag vet att de har väldigt dyra kameror o objektiv och att de tar flera hundra bilder på varje objekt men ändå så känner jag mig värdelös!!!

Det finns en sida som heter Big Pictures där är helt otroliga foto. Jag har länkat er till den Olympiska Invigningen men surfa gärna omkring och njut av bilderna, ett tips är London from Above!


AP Photo/David Phillip
Fåglar och djur är tacksamma tema: Izaak Walton har plåtat en serie med färggranna fåglar Beautiful Birds Liz an Tony Blomford har lyckats fånga igelkottar Newborn Hedgehogs .



2 kommentarer:

Känth sa...

Hejsan Eva trodde mopedfantomen skulle få se sin lekamen här men icke att du klistrat in den här.

Eva sa...

Känth ... din önskan är uppfylld!