onsdag 6 augusti 2008

Udda

Jag älskar att läsa om udda företeelser. Det kan handla om allt ifrån siamesiska tvillingar som är sammanväxta i huvudet till knepiga kinesiska produkter. Kanske har jag en störning ... ja inte vet jag! I min förra dator hade jag en sida bland mina favoriter som var helt fantastisk. Den uppdaterades väldigt ofta och där var massor av smaskigheter. Jag har frenetiskt letat efter denna sida väldigt länge utan resultat.

Nu som av en händelse surfade jag rakt in på en helt fantastisk sida som helt tillfredställer mina behov av udda ting. Här kan jag frossa om det ena värre än det andra. En liten varning vill jag dock utfärda, känsliga personer göre sig inget besvär!!!! Men ni andra ... titta, förfasa er och njuuuuuut!

Ett litet smakprov - världens största hand!

Inga kommentarer: