torsdag 10 juli 2008

Besviken

Jag är en stor fan av Hipp Hipp - gänget. Tramsig och naiv humor ... ja jag vet, men det är underbart roligt. Kajan, Morgan Pålsson, Jolanta och Gooooran, vilka karaktärer. För att inte tala om min absoluta favorit Tiffany Persson!!!


När jag häromdagen gick in för att titta vilka nya torrents som laddats upp blev jag klart överlycklig över att se Morgan Pålsson Världsreportern. Jag tankar hem, oj då ... jag menar klart köper filmen direkt. Vi bänkar oss med lite gott och startar förväntansfullt dvd'n. Jag har klart Hipp Hipp I och II samt Itzhak's julevangelium i åtanke. Det här kommer att bjuda på många skrattsalvor!!!!


Men ack vad jag blev besviken! Visserligen hade filmen några höjdpunkter som när Robert och Morgan lämnas nedgrävda till huvudet i öknen av ett banditgäng och Morgan föreslår att de ska leka lite sällskapslekar för att liva upp stämningen. Det var kul men däremellan är filmen mest en tråkig buskissoppa med värdelös handling, uselt skådespeleri och tunna karaktärer. Jag sommande x flera och det säger inte lite!

2 kommentarer:

Pia sa...

Håller med dig! Intelligenta och tokroliga i vanliga fall men nu måste dom fått ett hjärnsläpp!#=(

camilla sa...

Vad var det jag sa? ;);)